invisible detect

sâmbătă, 29 mai 2010

0 Sahara...in gheata

Nu pot sa ma abtin sa nu mai pun inca un articol. Acum vreau sa vorbesc despre o melodie produsa de Costi Ionita pentru Sahara. Aseara am ascultat-o pentru prima oara . Piesa dispune si de un videoclip, se pare ca lucrurile se misca repede cand e vorba de o melodia buna.
Sincer imi place ,desi are un accent de manea,mai ales la partile lui Costi. E placuta la auz si are un ritm numai bun de petrecere. Inca o data romanul nostru a produs o melodia frumoasa impreuna cu minunata Andrea Teodorova,care impresioneaza atat prin calitatile fizice cat si prin calitatile vocale. E frumoasa, se misca bine si face o pereche minunanta cu Costi.
Se pare ca succesul pe care l-au atins cei doi cu melodia Tyalee nu se va opri aici, si ei continua sa ocupe locurile fruntase ale topurilor atat din Romania cat si a celor din Bulgaria.
Piesa ca piesa,dar elementul de rezistenta mi se pare videoclipul care imi place la nebunie. Nu stiu ce are asa de special dar vreau sa spun ca e un pic mai altfel decat ceea ce se face in moementul de fata la noi. Poveste nu are,sau cel putin nu imi dau eu seama de ea,dar imaginile sunt superbe,cadrele sunt fin alese iar rezultatul final este unul foarte bun. Despre Andrea nu am ce zice, pentru ca la fel ca intotdeauna impresioneaza prin modul ei de a fi, e frumoasa iar cu tinutele din clip este si mai si. Totul mi se pare super.
Singurul minus mi se pare a fi coregrafia,care e un pic cam slabuta si cadrele cu Andrea cand danseaza sunt cam putine,as fi vrut sa o vad mai mult cum se misca. In rest totul e ok!
Sper sa va placa si voua!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu