invisible detect

luni, 14 iunie 2010

0 Stereo...nu-i deloc stereo

Am revenit dupa o lunga perioada in care a trebuit sa renunt la a mai scrie pe blog din cauza unor probleme personale...insa acum sunt aici si inca cum... O gramada de lucruri s-au intamplat in lipsa mea dar o sa incerc sa vorbesc despre cele mai importante, asa ca m-am gandit sa incep cu unul dintre hiturile acestei veri care mai nou are si un videoclip. Este vorba de Stereo... Dj Rynno si Sylvia. Melodia mi-a placut de prima oara insa videoclipul m-a dezamagit profund...am ramas spechless cand l-am vazut. The same old thing. Cel mai tare ma enerveaza faptul ca videoclipul este considerat de foarte multi ca fiind unul de exceptie, cand de fapt nu e decat o alta chestie veche.
Speram sa fie ceva maret pe masura melodiei dar m-a dezamagit. Ce sa mai spun... au macelarit melodia.
Decorurile alea atat de Barbie, deja devin gretoase la un moment dat. Sper ca pe viitor sa se vina cu ceva nou pentru ca nu asa se intretine succesul.
Oare voi ce credeti? Comment is free!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu