invisible detect

sâmbătă, 29 mai 2010

0 Pitbull,again...and...again

Revin cu noi postari dupa ce o perioada de cateva zile am luat pauza din cauza scolii, care mi-a ocupat cam tot timpul. Dar acum am o multime de noutati mai ales in materie de videoclipuri.
Asa ca o sa incep cu noul videoclip al lui Pitbull(il ador pe omul asta pentru ca are niste melodii care e imposibil sa nu te faca sa te ridici de pe scaun si sa incepi sa dansezi, party all the time with Pitbull) . O noua melodia de pe viitorul album al artistului tocmai ce a si-a facut aparitia pe internet cu un videoclip pe masura,ambele fiind la standardul ridicat cu care ne-a obisnuit Pitbull. Piesa se numeste Maldito alcohol, este in limba spaniola si are un ritm demential. Mi-a placut de prima data cand am ascultat-o.
La fel ca toate videoclipurile,si clipul de fata este plin de fete frumoase,care roiesc in jurul lui Pitbull. De asemenea Sagia Castaneda este prezenta, la fel ca in aproape toate clipurile artistului.
Eu sper ca in curand sa auzim la toate radiourile melodia asta, la fel cum am fost innebuniti vara trecuta de I know you want me.
Piesa asta si multe altele le puteti asculta pe viitorul album,care se va numi Armando,acesta devenind un nickname de referinta pentru Pitbull.
Sa-i uram succes si sa speram ca va reveni cu hituri numai bune pentru vara asta fierbinte!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu