invisible detect

miercuri, 26 mai 2010

0 Inna intr-o noua ipostaza!

De pe site-ul Innei am aflat in urma cu cateva ore ca destul de curand vom avea parte de un nou videoclip. Desi speram ca piesa aleasa va fi No limit sau Senorita, se pare ca s-a hotarat sa fie promovata melodia 10 minutes. Desi la noi in tara a aparut acum cateva luni si de atunci e difuzata intens la radio, prin acest videoclip se urmareste in deosebi cucerirea pietii din afara, se urmareste succesul pe care l-a avut piesa Hot atat in tari din Europa cat si in State, unde in momentul de fata este in plina promovare.
Cu piesa Hot Inna a cucerit inimile romanilor si strainilor succesul ei fiind masurat prin nenumaratele concerte pe care le are peste granitele, in tari ca Turcia, Belgia, Olanda, Spania, Franta si multe altele. Ma astept ca in curand sa aiba concerte si in State unde piesa a patruns pe primele locuri in topuri.
Se pare ca videoclipul piesei va fi filmat in Anglia,iar regizorul clipului va fi Paul Boyd, care a lucrat cu nume mari din muzica internationala ca Celine Dion sau Sting. Putem sa ne dam seama astfel ca se vrea ca Inna sa se mentina in topuri si se investete destul de mult in asta. Sa-i tinem pumnii si pana una alta sa trecem la o alta stire pe care am gasit-o pe site-ul Innei ( www.Inna.ro ). Baietii de la Play and win au lansat o noua melodie, House music cu care vor sa incinga cluburile in vara asta.
Piesa suna monoton, acelasi stil popcorn cu care ne-am obisnuit pana acum,dar sunt sigur ca va avea succes intrucat romanul inca e innebunit dupa acest tip de melodii.
Tot ce imi ramane sa spun este ca sunt curios cat se vor mai vinde piesa ca acestea care par trase aproape la indigo?
Tu ce crezi?
P.S. Am pus remixul de la piesa 10 minutes ca mi se pare mai bun decat originalul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu